Održavanje

Izbjegnite kvarove i zastoje proizvodnje redovnim održavanjem

Ako radi, ne diraj je možda zabavna poslovica, ali i katastrofalna poslovna politika jer otvara mogućnost prestanka rada uslijed velikog i problematičnog kvara u vašem postrojenju.

ATO preferira djelovati preventivno. To znači provoditi redovni, sustavni nadzor i servise, pomoći kod planiranja elektrotehničkog održavanja, te održavanja nadzorno-upravljačkih sustava.

Cjelovit pristup ima nekoliko faza.

 

Zatečeno stanje

U suradnji s vama radi se dubinska analiza trenutnih stanja vaših sustava, počevši s tehničkom dokumentacije elektro dijela postrojenja (elektroenergetski i mjerno-regulacijski i upravljački krugovi te sustavi nadzora i upravljanja).

Dokumentacija se sistematizira te se potom provodi snimanje glavnog niskonaponskog razvoda i podrazvoda postrojenja te glavnih prekidača na proizvodnim linijama termografskom kamerom.

Rezultat je izrada bazne dokumentacije postrojenja sa svim podacima potrebnim za održavanje.

Po potrebi izrađujemo hitnu listu dijelova za nabavu, te listu za postupnu nabavu dijelova koji imaju duži rok isporuke, a mogu prouzročiti zastoj.

 

Nudimo sva tri tipa održavanja:

  • Korektivno – Popravak sustava nakon što je pretrpio kvar. U postrojenju vam otkaže frekventni pretvarač, radi se dijagnostika, ide zamjena ili popravak. Majstorski pristup.
  • Preventivno – Briga i servisiranje sustava kako bi ostao u postojećem (ispravnom) stanju. Radimo periodičku kontrolu stanja kroz standardizirane kontrolne liste. Ovaj pristup može biti radno orijentiran (prema satima rada) ili kroz pravilne vremenske intervale. Interval provjera se dogovara, to jest definira kroz plan održavanja.
  • Održavanje prema stanju – Praćenje degradacije dijelova sustava dijagnostičkim alatima poput termovizijskog snimanja, kako bi se zamjenski dijelovi pripremili prije otkaza da ih se može pravodobno zamijeniti.

Svi dijelovi i postrojenja koje održavamo sustavno se bilježe u GIS aplikaciji pomoću koje pratimo dinamiku aktivnosti održavanja.

 

Interventni inženjer na poziv raspoloživ 24/7/365

Našim klijentima koji upravljaju kritičnom infrastrukturom nudimo uslugu dežurnog interventnog inženjera, raspoloživog 24 sata na dan, 7 dana u tjednu, 365 dana u godini. Iza interventnog djelatnika stoji cijeli tim stručnjaka koji većinu problema riješava odmah, daljinskim spajanjem na sustav na kojem se desio problem. Ukoliko zbog prirode kvara udaljeno rješavanje nije moguće, dežurni djelatnik dolazi kod vas odmah, u bilo koje doba dana ili godine.

Zajednički je cilj interventno održavanje svesti na minimum. U idealnom slučaju kroz program provođenja redovnog održavanja, kvalitetnu obuku operativnog osoblja, detaljnu pripremu potrebne dokumentacije, provođenje periodičkih preventivnih aktivnosti i dobavu potrebnih pričuvnih dijelova situacije u kojima vam je potreban inženjer na poziv padaju ispod 3% godišnje.

 

Kroz održavanje do racionalizacije

Kad se ATO inženjer detaljno upozna s vašim sustavom kroz prethodne faze procesa održavanja, može predložiti mjere i akcije racionalizacije:

  • Utroška energenata
  • Utroška sirovina
  • Utroška potrošnih materijala i rezervnih dijelova

Preporuke mogu ići u smjeru poboljšanje kakvoće finalnih proizvoda.


Održavanje je najbolje osiguranje

This site is registered on wpml.org as a development site.