Certifikati
27.03.2023.
Zašto upravljamo kvalitetom?
Ako želite postizati odlične rezultate iz godine u godinu, imati zadovoljne klijente i motivirane zaposlenike, kvaliteta mora biti ugrađena u svaki atom vaše kompanije.
Kvalitetno upravljanje poslovanjem moguće je jedino ako ste sistematični u procesima, neprestano učite i ugrađujete najbolje prakse svih dostupnih metodologija u poslovanje.
Za ATO to je jedino moguće kroz integrirani sustav poslovanja, temeljen na normama:
HR EN ISO 9001:2015
HR EN ISO 14001:2015
HR EN ISO 45001:2018
HR EN ISO 50001:2018
CSIA Best Practices
& Benchmarks v.5
Kvalitetno upravljanje poslovanjem zahtijeva stalni i trajni razvoj
ATO to radi procesno. Poslovanje je podijeljeno na procese, podprocese i procesne korake, kako ih propisuje – Priručniku poslovanja koji sadrži sve postupke, radne upute i obrasce.
Kako je poslovanje dinamičan proces, i Priručnik poslovanja se neprestano nadopunjuje i razvija. Svaka nova, nadopunjena verzija svih dokumenata Integriranog sustava upravljanja dostupna je svima na Intranetu tvrtke.
Unutar procesno orijentiranoga sustava upravljanja funkcionalne i procesne nadležnosti su strogo definirane. Dokumentira se provedba svih postupaka kako bi se kvaliteta, zaštita okoliša, očuvanje zdravlja i sigurnosti te učinkovito upravljanje energijom proveli u svemu što radimo, kao i u finalne proizvode i usluge.
Djelatnici su ključni u poboljšanju kvalitete naših usluga, jer ih upravo oni provode poštivanjem propisanih postupaka, ali i unapređuju predlaganjem poboljšanja.
Kvaliteta koja je prepoznata i globalno priznata
Kao potvrdu svojih neprestanih nastojanja u osiguranju kvalitetnog upravljanja ATO se ponosi certifikatom CSIA Certified, globalno najznačajnije udruge Control System Integratora – CSIA (controlsys.org).
Ovaj certifikat jasno govori kako ATO zadovoljava njihove visoke kriterije propisane „CSIA Best Practices & Benchmarks v.5“, kroz svih deset auditiranih područja koja pokrivaju cjelokupno poslovanje.
Sukladno modernim poslovnim praksama, i naši klijenti redovito dolaze u različite audite, ovisno o svojim poslovnim modelima i prioritetima. Intertek, kompanija koju je unajmio jedan naš klijent, ocijenila nas je najvišim ocjenama (100%) u svih 6 područja ocjenjivanih uvjeta rada, što je znatno iznad industrijskog, državnog i globalnog prosjeka.
Troškove integriranog sustava upravljanja držimo opravdanima na temelju rezultata poslovanja i iskazanog zadovoljstva kupaca potvrđenog kroz ankete nakon obavljenih poslova.