

O nama
ATO Inženjering d.o.o. je poduzeće osnovano 2000. godine sa sjedištem u Osijeku, Hrvatska - EU. Kroz partnerstvo s dobavljačima razvija se interna baza tehničkih i tehnoloških znanja paralelno s primjenom u različitim tehničkim, tehnološkim i energetskim postrojenjima. Tvrtka djeluje u više branši i na više tržišta što jamči stabilnost poslovanja.
Integracija sustava nadzora i upravljanja i elektrotehnički inženjering u industrijskim, tehnološkim i energetskim postrojenjima.
Zašto ATO Inženjering?
Provjereni tim
Povjerite svoje poslove provjerenom timu koji to može opravdati svojim:
- Referencama kod brojnih investitora
- Procedurama za izvođenje poslova
- Praćenjem zakonske regulative i aktualnih standarda
- Praćenjem najnovijih praksi
- Brojem inženjera
- Poznavanjem branši te iskustvom u izvođenju
- Stalni nadzor nad proizvodnjom i kvalitetno ispitivanje
- Partnerstvom s vendorima
- Partnerstvom s FERITOM - Fakultetom Elektrotehnike, Računarstva i Informacijskih Tehnologija Osijek
- Certifikatima
- Stalnim internim i eksternim edukacijama svojih djelatnika s provjerom usvojenih znanja
- Kapacitet za odrađivanje poslova visoke kompleksnosti
- Projektnim alatima
- Razvojnim softverskim alatima
- Vlastitim resursima
- Kod poslova vrlo visokog intenziteta ili daleko od sjedišta firme, koriste se prokušani partneri koji se uglavnom uključuju u montažne aktivnosti
- SIEMENS SOLUTION PARTNER


Misija
Pružanje kvalitetnih i zahtjevnih usluga razvoja, implementacije i održavanja tehničko tehnoloških sustava, kao i sustava nadzora i upravljanja u industrijskim, tehnološkim i energetskim postrojenjima s poslovanjem usmjerenim prema osiguranju zadovoljstva svih zainteresiranih strana.
Vizija
Učvrstiti položaj među vodećim inženjerskim tvrtkama na domaćem tržištu te ostati poželjan partner investitorima i ugovarateljima velikih projekata uz održavanje i daljnji razvoj učinkovitog sustava upravljanja, širenje djelatnosti i znanja na nova područja te razvoj samostalnih aktivnosti na međunarodnim tržištima.
Vrijednosti
Kvaliteta
Ključan zadatak ATO-a je uspostava sustava upravljanja koji se temelji na čimbenicima kvalitete i filozofije TQM-a, a u pravcu osiguranja poslovne izvrsnosti kao nadprosječne vještine vođenja cjelokupne organizacije i postizanja rezultata. Posebno težište se stavlja na postavljanje i praćenje ostvarenja ciljeva u funkciji zadovoljstva svih zainteresiranih strana uz postizanje učinkovitosti i djelotvornosti poslovanja organizacije. Kako bi postigla određeni stupanj izvrsnosti sustava upravljanja, Uprava društva se jasno opredijelila za implementaciju normi ISO9000ff i normi vezanih uz najbolje prakse u branši, primjenjujući zahtjeve za kontinuiranim poboljšanjem poslovanja.
Kompetencija
Za ATO je kompetentnost ključan motivacijski element. Kako bi ATO mogao realizirati svoju misiju pružanja kvalitetnih i zahtjevnih usluga, izuzetno je važno osigurati kompetentnost unutar svih područja i razina rada i djelovanja. Kompetentnost se odnosi na cjelokupnu organizaciju, njenu strukturu, tehničku i tehnološku razinu te sve djelatnike i partnere. Osigurava se procesom stalne edukacije i samoedukacije, kvalitetnim odabirom kadrova, certificiranjem i licenciranjem kroz partnerske i franšizne ugovore s vendorima, stjecanjem formalnih zakonskih kompetencija za tvrtku i djelatnike te objektivnim ocjenjivanjem svih elemenata kompetentnosti organizacije.
Sistematičnost
Sistematičan pristup upravljanja ATO-a osigurava sagledavanje svih procesa i njihove uloge u kontekstu upravljanja cjelinom, u kojoj je važno da sve organizacijske jedinice realiziraju svoju misiju na način da daju svoj maksimum unutar zadanih zadataka i svoje uloge unutar tvrtke. Interes pojedinca i odjela ne smije imati prednost u odnosu na interes tvrtke.
Razvoj
Stalan razvoj sustava imperativ je i ključan zadatak ATO-a i osigurava se razvojem struke, zaposlenika, partnera i klijenata. ATO u tom procesu ima za zadaću prihvaćanje i transfer novih znanja i tehnologija unutar branše.
Partnerstvo
Partnerstvo je ključno u ostvarivanju vizije pružanja kvalitetnih i zahtjevnih usluga razvoja, implementacije i održavanja tehničko-tehnoloških sustava, kao i sustava nadzora i upravljanja. Kako bi proveo svoju viziju, ATO mora kroz partnerstva razvijati znanja, tehnologije i iskustvo koje dalje transferira prema svojim klijentima s ciljem uspostave međusobnog povjerenja i uvažavanja. Kroz partnerstva sa vendorima i klijentima ostvaruje se win-win-win situacija.
Poštovanje
ATO je tvrtka unutar koje je za uspješno obavljanje zadanih poslova i ostvarenje misije izuzetno važno uzajamno poštovanje i tolerancija svih sudionika na svim razinama. Poštivanje se odnosi na: odnos između različitih struka, odnos između različitih stručnih sprema, odnos između djelatnika, odnos prema klijentima, partnerima i svim ostalim zainteresiranim stranama, odnos prema hijerarhiji te različitosti u svakom smislu.
Etika
Poslovanje ATO-a i svakog pojedinca unutar sustava mora se odvijati unutar moralnih i etičkih načela društvene zajednice.
Postojanost
Politika postojanosti ATO-a je važna vrijednost u procesima unutar tvrtke te relacijama prema klijentima i vendorima u svrhu uspostave odnosa u kojem će sve zainteresirane strane moći dugoročno osigurati svoj interes. Naš proizvod je naše znanje.
Vrijednosti i politika poslovanja
Opredijeljenošću uprave za kvalitetu i prepoznavanjem njene važnosti za poslovanje ATO-a definirane su ukupne vrijednosti poslovanja i temeljem njih parcijalne poslovne politike koje u konačnici integralno čine politiku kvalitete organizacije.